Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. Випуск 9. 2016

Зміст

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ

Бондаренко Т.О. Проблематика екологічних рухів на сторінках журналу «The Ecologist» 

Бурдіна Е.О. Гра з формою: новітні тенденції в подачі інтерв’ю та некоментованих відео 

Полумисна О.О. Прецедентні висловлювання в українських мас-медіа (на прикладі сайтів «Українська правда», «Дзеркало тижня», «Україна молода») 

ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ

Блажеєвська Ю.М. Творчість Юрія Липи в оцінці критики й журналістикознавства 

Михайлин І.Л. Відповідь Рея Бредбері на запити інформаційного суспільства 

Орлова А.О. Публіцистика Анни Гін: особливості ідіостилю 

МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Калашник Н.Б. Проблема академічного викладання практичних дисциплін студентам спеціальності «Журналістика» 

Романчук С.М. Методологія інтернет-комунікації 

Семененко Ю.В. Програми «інспекції їжі» як інструмент підвищення споживацької обізнаності (на прикладі програм «Знак якості» та «Контрольна закупка») 

ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Андрєєва О.С. Теоретичне дослідження «практичного» феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення 

Чекалюк В.В. Удосконалення IR-практики із залученням медіаінструментів 

THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MASS COMMUNICATIONS

Fesenko A. A sports journalist: a professional sportsman or a skilled media worker 

Kuznetsova M. Popular scientific programs in modern Ukrainian TV space: domestic and foreign content 

Nechaieva N., Fesenko О. The image of a contemporary Ukrainian in publicistic works by Sophie Lambroschini (on the example of the book «Les Ukrainiens») 

Teodorska L. Adventure discourse in «child» advertising 

РЕЦЕНЗІЇ

Бутиріна М.В. Медіаконтент: вектори розвитку та форми побутування в цифрову добу 

Хавкіна Л.М. Імідж і репутація країни: трансформації та тенденції 

Відомості про авторів