Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. Випуски 7-8. 2015

Зміст

ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ

Бурмака В.П., Михайлин І.Л. На потрібному місці в потрібний час (про харківських журналістів і газету «Панорама») 

Кушнір Г.О. Газета Євгена Сверстюка «Наша віра» як феномен української релігійної журналістики

Ломакович С.В. Роль метатексту в міжособистісній комунікації (на матеріалі художньої прози Юрія Андруховича)

Починок Ю.М. «Нова журналістика» в українських і польських текстах кінця ХХ – початку ХХІ століття: літературні тенденції та інформаційні виклики

Шкоріна І.М. Рецензії в журналістському доробку О. Слісаренка

МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кривенко Т.О. Вивчення досвіду впровадження медіаосвіти в Павлоградській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів No 6 (Дніпропетровська область)

Петренко С.І  Усе таємне стане явним. До питання про правду як вищу цінність особистості журналіста 

Романчук С.М. Семіотична модель осягнення соціальної комунікації

Яворська О.С Сюжет телепрограми «Критична точка» як приклад порушення професійної етики в журналістському розслідуванні 

ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Лященко А.В. Формування уявлень про рекламу як форму масової комунікації 

Подпружнікова О.П. Персонаж як структурно-семантичний компонент рекламної комунікації

Теодорська Л.І. Формування ґендерних стереотипів у «дитячій» рекламі 

Хавкіна Л.М. Креативно-функціональні можливості хронотопу в контексті іміджетворення

Бурдіна Е.О. Персоналізація та персоніфікація як ознаки інфотейнменту: розмежування понять

THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MASS COMMUNICATIONS

Nechaieva N., Peralta Ye. The stereotypical perception of the profession of journalist: the cinematic aspect

Balaklytskyi M. The art of preaching in the information society 

Kuznetsova M. The history of yellow journalism as sociocommunications phenomenon

РЕЦЕНЗІЇ

Бутиріна М.В. Публіцистика «Літературно-Наукового Вісника» як ментальний код нації. Рецензія на видання: Супрун Л.В.
Мовноментальні особливості комунікаційної системи «Літературно-Наукового Вістника» : монографія 

Хавкіна Л.М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д.О.
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа: монографія

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ