Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. № 1074. Вип. 5. 2013
-Титульна сторінка видання
-Загальні відомості про видання (стор. 2)
-Зміст за друкованою версією видання
Зміст
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Балаклицький М.А. Медіатизація українського протестантизму доби книжкової культури
Василик Л.Є. Роль семінарів / тренінгів у розвитку журналістської освіти в Україні
Жук О.О. Соціокомунікаційні моделі телевізійних текстів прямого ефіру
Савончак В.Я. Дослідження маніпуляції у мережевому суспільстві (на прикладі Інтернет- порталу РІСУ)
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ
Балаклицький М.А., Зеленська Д.С. Стан сучасної харківської театральної фотографії
Варич М.В. Жанрово-стильові особливості звіту на сторінках сучасної періодики
Рачинська О.А. Міжнародні принципи правового функціонування медіа: перспективи для України
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Амірбеков Г.Д. Через інклюзивну освіту до толерантного суспільства: освітньо- комунікаційний аспект
Мірошниченко С.М. Суб’єкт і об’єкт реклами в ділових виданнях України
Хавкіна Л.М. Репрезентації науки й науковців у рекламному дискурсі
Шапоренко В.В. Жанрова система української радіореклами: етапи розвитку
РЕЦЕНЗІЇ
Бутиріна М.В. Медіум смислу: погляд комунікативіста на феномен медіакультури
Хавкіна Л.М. Етичні параметри рекламного світу
THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MASS COMMUNICATIONS
Balaklytskyi M. Mediatization of Ukrainian Protestantism in the Book Culture Epoch
Balaklytskyi M., Zelenska D. The condition of the modern Kharkiv theatre photography
Bondarenko T. The image of Gaia in «The Ecologist» magazine
Yarokh A. Subject of cossack-kharakternyk in the Ukrainian information space