Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. Випуски 7-8. 2015
- -Титульна сторінка видання
- -Загальні відомості про видання (стор. 2)
- -Зміст за друкованою версією видання
Зміст
-
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ
ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
Кушнір Г.О. Газета Євгена Сверстюка «Наша віра» як феномен української релігійної журналістики
Шкоріна І.М. Рецензії в журналістському доробку О. Слісаренка
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Петренко С.І Усе таємне стане явним. До питання про правду як вищу цінність особистості журналіста
Романчук С.М. Семіотична модель осягнення соціальної комунікації
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Лященко А.В. Формування уявлень про рекламу як форму масової комунікації
Подпружнікова О.П. Персонаж як структурно-семантичний компонент рекламної комунікації
Теодорська Л.І. Формування ґендерних стереотипів у «дитячій» рекламі
Хавкіна Л.М. Креативно-функціональні можливості хронотопу в контексті іміджетворення
Бурдіна Е.О. Персоналізація та персоніфікація як ознаки інфотейнменту: розмежування понять
THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MASS COMMUNICATIONS
Balaklytskyi M. The art of preaching in the information society
Kuznetsova M. The history of yellow journalism as sociocommunications phenomenon
РЕЦЕНЗІЇ
Бутиріна М.В. Публіцистика «Літературно-Наукового Вісника» як ментальний код нації. Рецензія на видання: Супрун Л.В.
Мовноментальні особливості комунікаційної системи «Літературно-Наукового Вістника» : монографія
Хавкіна Л.М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д.О.
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа: монографія