Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. Випуск 11. 2017

Зміст

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ

Дроботенко А.Е. Документальне кіно і журналістика: взаємозв’язок понять

Порпуліт О.О. Тенденції пере-інженерування актора інформаційно-комунікаційної взаємодії в умовах глобалізованого суспільства

Хлестова С.В. Комікс як засіб масової комунікації: типологічні особливості

Чубрей А.В. «Аматорський театр "Нашого Прапору"» як гідний приклад видавничої серії 20–30-х років ХХ ст.

ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ

Гаркавенко Ю.С. «Стереотип перехідного періоду»: медіастереотипізація України в якісних виданнях Великобританії, Німеччини та Франції

Коробко В.І. Телевізійна документалістика та її види

Польовик С.М. Образ України на сторінках російських газет: контент-аналітичне дослідження

Рашкевич М.М. Концепт «Прийдешній Хам» у символістській публіцистиці Д. Мережковського: апеляція «глибинного» світогляду

МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Барабанова Н.Р. Оптимізація компонентів соціокомунікаційної компетентності в сучасних освітніх стандартах підготовки фахівців

Загорулько Д.І. Особливості впровадження гейміфікації в медіа

Рижко О.М. Зміна мотивації як неодмінна умова запобігання плагіату

Сарміна Г.Л. Крос-медіа як нова модель адресантно-адресатних конфігурацій партиципативної журналістики

ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Андрєєва О.С., Мельник С.М. Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу

Курбан О.В. Інноваційні вірусні технології в сучасних онлайн-мережевих війнах

Летюк С.Б. Позиціонування «Apple»: залежність рекламної стратегії від етапів життєвого циклу компанії

Теодорська Л.І. Рекламні пріоритети сучасної дитячої аудиторії в Україні

Яненко Я.В. Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект

THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MASS COMMUNICATIONS

Fomenko V. The roots and modern causes of the imbalance in the reflection of life in Cameroon in the international media

Kasianchuk V. Features of the concept of a scientific journal

Kuznetsova M. Typology of the roles of science popularizers in popular science TV-shows

РЕЦЕНЗІЇ

Бутиріна М. В. Наукові дослідження соціальних комунікацій в Україні

Кузнєцова Т. В. До питання культури медіаспоживання в Україні

Михайлин І. Л. Національна бібліографія періодики – основа вивчення української інтелектуальної спадщини

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ