Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Філологія. № 989. Випуск 63. 2012

Зміст

 Харківський етап в українській літературі ХVII–ХІХ ст.

Борзенко О.І. Портрети Г. Квітки-Основ’яненка в контексті міфологізованої біографії

Хавкіна Л.М. Харківська альманахова журналістика 30–40-х років ХІХ ст.: соціокомунікаційні параметри

Зінченко Н.І. Традиції харківської школи у творчості поетів-романтиків Полтавщини

Ягушкіна В.А. Рецепція народнопісенних мотивів у інтимній ліриці М. Костомарова

Кравченко В.О., Кисель О.В. Г. Квітка-Основ’яненко писав повість “Ганнуся” “…для слави слобожан”

Науменко Н.В. Поетика псалмоспіву у творчості Петра Гулака-Артемовського

Владимирова В.М. Творчість П. Гулака-Артемовського, Г. Квітки-Основ’яненка в літературно-критичному осмисленні другої половини ХІХ століття

Регуш Ю.С. Романтичне бачення образу співця в творах Якова Щоголева

Бурбан І.М. Проблема становлення теорії драми в харківських часописах ХІХ ст.

Художні світи «Харківської літератури» 20-х–30-х рр. ХХ ст.: літературознавство, журналістика, публіцистика

Безхутрий Ю.М. Харківські витоки української літератури 20-х–30-х рр. ХХ ст.: світоглядні орієнтири та естетичні засади

Калашник В.С., Філон М.І. Харківське шевченкознавство 20–30-х років ХХ сторіччя: парадигми досліджень і лінії наукового пошуку

Михайлин І.Л. Інформаційна війна в літературній критиці журналу «Пролітфронт»: об’єкти і прийоми

Кремінська І.М. Образ керманича в п’єсі М. Куліша «Народний Малахій»

Хаперська М.В. Гротеск у новелі Миколи Хвильового «Колонії, вілли…»

Коробкова Н.К. Алюзія як інтертекстуальний прийом («Кіт у чоботях»: етюд Миколи Хвильового та казка Шарля Перро)

Зенгва В.О. Метафізичний вимір героя М. Хвильового

Магалевич Г.М. Функціональна роль сну у прозі Миколи Хвильового

Сподарець М.П. Літературно-критична діяльність В. Коряка

Шураєва Н.Б. Постать М. Хвильового у нарисі А. Любченка «Його таємниця»

Калашник Ю.І. Синтаксична організація речень із ключовими словообразами в прозових творах Аркадія Любченка

Кисіль В.В. Стаття К. Буревія «Ваші пальці…»: від «літературних кентаврів» до «готтентотської моралі»

Куриленко І.А. Дискурс кохання в українській інтелектуальній романістиці 20-х років ХХ століття (на матеріалі роману В. Домонтовича «Доктор Серафікус»)

Наумова О.О. Ігровий чинник у романі В. Домонтовича „Без ґрунту”

Опришко Т.С. Журнал «Молодняк» у суспільному та культурному контексті доби: етапи становлення

Шкоріна І.М. Проблемне поле роману О. Слісаренка «Хлібна ріка» на рівні тексту і підтексту

Цимбал Я.В. Альманах «Квартали» – маніфест літературного урбанізму

Трофименко Т.М. Неопублікований епістолярій Івана Дніпровського (на матеріалах Харківського літературного музею)

Ротова Н.В. Поліваріантність прочитання творів І. Сенченка 20–30-х років ХХ ст.

Бикова Т.В. Художнє моделювання життя західноукраїнського села в гуцульських п’єсах Гната Хоткевича

Веретюк Т.В. Ігор Муратов: герой-революціонер як концепт позитивного героя 30-тих років (поема «Остап Горбань»)

Гноєва Н.І. Український експериментальний роман 1920-х років (до проблеми синтезу жанрів)

Михилёв А.Д. А.И. Белецкий о теоретико-методологических принципах исследования художественной литературе

Концептосфера «місто» і полікодовість в українській літературі ХХ ст.

Біла А.В. Джойсівський слід у слобідському концептуалізмі: особливості трансформації культурних смислів і жанрових структур

Думнова О.А. Слобідський символізм і символісти

Дудка А.М. Просторова семантика міста в інтерпретації В. Винниченка-драматурга

Годунок З.В. Місто Z як утілення «застиглого» часопростору (герменевтичний аналіз повісті «Сентиментальна історія» Миколи Хвильового)

Меншій А.М. Модерністська антропологія смерті в малій прозі М. Коцюбинського та М. Хвильового

Сапожникова Г.М. Мотив «втраченого раю» у п’єсах О. Олеся «Буржуї» й «Земля обітована»: особливості художнього втілення

Шека О.А. Проблема національної ідентичності у творчості Юрія Косача 30-х років ХХ століття (за новелою “Голос здалека”)

Шапошникова О.О. Парадокси урбаністичного світогляду Івана Багряного

Домчук М.П. Харківський університет як текст у творчій долі братів Тютюнників

Мацько В.П. Проза Олександра Смотрича: між висловлюванням ідеї та художньою структурою

Куцевол О.В. Юрій Шовкопляс: концепт світлого майбутнього як вияв таланту письменника (роман «Завтра»)

Цибулько О.В. «Харківський текст» 20–30-х рр.: концептуалістське прочитання (на матеріалі збірки Ігора Бондара-Терещенко «Поstебня»)

Гребенщикова А.Г. Структуры зрения в прозе Мандельштама

Яновська Г.В. Переклад інтимної лірики як спосіб прочитання

Відомості про авторів