Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. № 1143 Випуск 6. 2014

Зміст

СОЦІОКОМУНІКАЦІЙНА ІНТЕГРАЦІЯ В СУСПІЛЬСТВО ОСІБ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ

Хавкіна Л.М. Соціокомунікаційні можливості адаптації та інтеграції осіб із особливими потребами в умовах інформаційного суспільства

Дроздовська О.Є. Навчання, фізична та психологічна реабілітація дітей із вадами зору

Пігарєва К.В. Соціокомунікаційна толерантність викладачів до осіб із особливими потребами – невід’ємний атрибут традиційного навчання

Потамошнєва О.М. Сучасний стан розвитку інклюзивної освіти в Харківському регіоні

Редіна В.А., Мисюкевич А.В. Інклюзивна освіта в системі Малої академії наук: із досвіду роботи КЗ «Харківська обласна станція юних туристів»

Семенец В.В., Аврунин О.Г., Носова Т.В., Носова Я.В. Проблемы инклюзивного образования

ПРОБЛЕМИ ЛЮДЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У ВІДОБРАЖЕННІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ЗМІ ТА РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ

Бондаренко Т.Г. Регіональна медіакампанія «Сильні духом» як соціально-інформаційний проект 

Бутиріна М.В. Мас-медійний образ людей із особливими потребами

Коваленко Ю.Б. Гуманизация образов людей с особыми потребностями на современном экране: традиции и новации прочтения

Коваль С.В. Тематичні акценти в інтернет-матеріалах про людей із особливими потребами 

Подпружнікова О.П. Спеціалізовані інтернет-ресурси як засіб інформування в аспекті інтеграції в суспільство осіб із особливими потребами

Полумисна О.О. Соціальні мережі як засіб комунікації для людей із обмеженими можливостями (на прикладі «ВКонтакте»)

Полякова Г.О. Проблеми людей із особливими потребами на шпальтах газети «День»

Тишевська-Шапошник О.В. Інформаційно-комунікаційне середовище мережі Інтернет як засіб інтеграції дітей із обмеженими можливостями

СОЦІОКОМУНІКАЦІЙНІ, МЕДИКО-СОЦІАЛЬНІ Й ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ОСІБ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Кунанець Н.Е., Ржеуський А.В. Електронні бібліотеки на принципах GRID-технологій

Мельнікова Л.О. Волонтерський рух як чинник розвитку соціальної активності розумово відсталих підлітків

Селиванова К.Г., Аврунин О.Г., Семенец В.В. Разработка интерактивных тестов для оценки уровня развития мелкой моторики

Тарасенко В.М. Проблеми підготовки до сільськогосподарської праці учнів із вадами розумового розвитку 

Хованова О.А., Гарбуз О.В. Профільне навчання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які потребують корекції розумового розвитку: соціокомунікаційний аспект

THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MASS COMMUNICATIONS

Drozdovska О. Features of television interview with disabled persons

Fomenko V. PR in Ukrainian NGOs – in the search for an optimal balance between fundraising and ensuring public awareness of their mission, goals and objectives

Teodorska L. Coverage problems of children with special needs by social advertising

РЕЦЕНЗІЇ

Бутиріна М.В. Зв’язки з громадськістю: погляд комунікативіста. Рецензія на видання: Березенко В.В. PR в Україні: наукове осмислення феномену: монографія.

Хавкіна Л.М. Видавнича галузь в епоху активних соціокомунікаційних трансформацій. Рецензія на видання: Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія. 

У ПОРЯДКУ ДИСКУСІЇ

Андрєєва О.В. Система підготовки дітей із особливими потребами в напрямку їхньої соціалізації та інтеграції 

Бугло І.О. Практична діяльність учнів у системі інтегрованої освіти як один із головних чинників адаптації осіб із особливими потребами

Колісник І.Г. Школа самоконтролю в санаторному НВК як умова успішної адаптації дітей, хворих на цукровий діабет

Лупандіна В.М. Участь вихованців спеціального навчального закладу в соціальних проектах як шлях адаптації та соціалізації осіб із особливими освітніми потребами

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ