Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. № 1027. Вип. 4. 2012

-Титульна сторінка видання
-Загальні відомості про видання (стор. 2)
-Зміст за друкованою версією видання

Зміст

МЕДІАКУЛЬТУРА Й ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Баландіна Н.Ф. Образ журналіста в мовній свідомості школярів

Білоус О.М. Концептуальні засади створення телевізійних передач для дітей, присвячених національно-патріотичному вихованню

Бондаренко Т.О. Образ Геї в журналі «The Ecologist»

Варич М.В. Поєднання української та англійської мов на сторінках преси сучасної англомовної діаспори як спроба створення універсального періодичного видання

Гарагуля А.С., Хмель О.С. Реаліті-шоу на українському телебаченні (на прикладі телеканалу СТБ)

Добривечір В.О. Науково-популярні журнали в Україні: аналіз концепцій

Драган-Іванець Н.В. Аргументація в персвазивній та маніпулятивній комунікації

Драчова О.П. Поліфонічні засади у структурі кінематографічного тексту як втілення діалогічності в соціокомунікаційному просторі

Жук О.О. Дискурс і наратив у творчій індивідуальності телевізійного журналіста

Калашник Н.Б. Використання інноваційних технологій у вищій школі (на прикладі викладання дисципліни «Журналістське розслідування»)

Лизанчук В.В. Українофобія й морально-психологічна відповідальність журналістів

Миронюк Н.Д. Такий популярний, такий небезпечний Інтернет

Обласова О.І.,Степанченко Ю.С. Особливості розвитку медіаосвіти в Україні на сучасному етапі

Рижко О.М. Медійні джерела формування ціннісних парадигм у середовищі майбутніх журналістів

Савончак В.Я. Особливості структури журналістського сайту: на прикладі порталу risu.org.ua

Сербін С.М. Гегелівський цикл прямоефірного радіомовлення

Снурнікова Ю.М., Бобильова Т.М. Типи амплуа ведучих-провокаторів сучасних українських діалогових програм

Федорова О.Л. Ера соціальної комунікації: проблематика нових медіа

Хмель О.С. «Посвячення в доросле життя»: перший пубертатний гінекологічний огляд як різновид соціальної комунікації

Ярох А.І. Тема козаків-характерників в українському інформаційному просторі

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ

Балаклицький М.А. Сучасний стан протестантського книговидання в Україні

Бурдега Т.В. Преса основних політичних центрів української еміграції: ідейні джерела радянофільства (поч. 20-х років ХХ ст.)

Євдокименко І.М. Українська емігрантська преса про творчий доробок Софії Русової

Кузнякова Т.В. Ґенеза міжнародного конституційного права на свободу преси, слова та інформації

Миронюк Д.І. 2043 рік – рік виходу останньої газети у світі: із досвіду викладання курсу «Концепція друкованого видання»

Монич Л.М. Особливості жанрового контенту сучасних літературно-художніх журналів України

Одінцова М.І. Дитячий часопис «Проліски» (1894 р.): історія створення та проблемно-тематичний контент

Полякова Ю.Ю. Юхим Бабецький — драматург і театральний критик

Савончак В.Я. Державно-церковні взаємини в Україні у висвітленні РІСУ: когнітивно-прагматичний аналіз контенту порталу

Саліх Хіва Тахір Інформаційна політика редакції стокгольмської газети «Афтонбладет» у світлі традицій шведського друкованого слова

Свалова М.І. Образна система колумністики В. Жежери

Хом’якова Л.П. Літературні постаті в контенті журналу «Караван історій»

ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ

Блажеєвська Ю.М. Релігійність як риса українського національного характеру: до питання про формування національної свідомості

Галич В.М. Відгуки Олеся Гончара про газетну періодику як поштовх до написання публіцистичних творів

Гіленко О.І. Подорожні нариси 50–60-х років на сторінках журналу «Вітчизна»

Казакова Т.В., Назаренко Д.І. Публіцистична риторика філософського есе (на прикладі «Хіба я сторож брату моєму?» З. Баумана)

Казакова Т.В., Романіченко Д.А. Фейлетон М. Гомона «Мандрівочка з перцем» (липень 1983) як соціокультурний феномен у журналістиці радянської доби

Квасниця О.Ю. Концепція провідної верстви в історичній есеїстиці Івана Лисяка-Рудницького

Лисенко Л.І. Публіцистичний текст як чинник оптимізації соціокультурної комунікації

Привалова С.Ф. Поліваріативність реалізації підтексту в публіцистиці як характеристика індивідуального стилю журналіста (на прикладі матеріалів газети «Дзеркало тижня»)

Яценко (Синичич) Г.В. Концепція етнічного націоналізму в публіцистиці Івана Франка

ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Кулініч О.О. Архетипи як основа іміджів українських політиків

Нечаєва Н.В. Дитина в картині світу радянського соціального плакату

Синєокий О.В. Рекордингові компанії в структурі масових комунікацій Югославії та після розпаду федерації

Фоменко В.К., Гудзь І.С. ПР-діяльність українських телекомунікаційних компаній «Воля» та «Київстар» з формування довіри споживачів

Хавкіна Л.М. Реклама як документ доби: історія і сучасність у дзеркалі реклами

РЕЦЕНЗІЇ

Бутиріна М.В. Мережева комунікація як новітнє явище в системі соціальних комунікацій інформаційного суспільства

Михайлин І.Л. Історія журналістики як національно-історичне завдання

Хавкіна Л.М. Факти та інтерпретації як категорії соціокомунікаційного простору

Відомості про авторів