Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Соціальні комунікації. № 1027. Вип. 4. 2012
-Титульна сторінка видання
-Загальні відомості про видання (стор. 2)
-Зміст за друкованою версією видання
Зміст
МЕДІАКУЛЬТУРА Й ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Баландіна Н.Ф. Образ журналіста в мовній свідомості школярів
Бондаренко Т.О. Образ Геї в журналі «The Ecologist»
Гарагуля А.С., Хмель О.С. Реаліті-шоу на українському телебаченні (на прикладі телеканалу СТБ)
Добривечір В.О. Науково-популярні журнали в Україні: аналіз концепцій
Драган-Іванець Н.В. Аргументація в персвазивній та маніпулятивній комунікації
Жук О.О. Дискурс і наратив у творчій індивідуальності телевізійного журналіста
Лизанчук В.В. Українофобія й морально-психологічна відповідальність журналістів
Миронюк Н.Д. Такий популярний, такий небезпечний Інтернет
Обласова О.І.,Степанченко Ю.С. Особливості розвитку медіаосвіти в Україні на сучасному етапі
Рижко О.М. Медійні джерела формування ціннісних парадигм у середовищі майбутніх журналістів
Савончак В.Я. Особливості структури журналістського сайту: на прикладі порталу risu.org.ua
Сербін С.М. Гегелівський цикл прямоефірного радіомовлення
Федорова О.Л. Ера соціальної комунікації: проблематика нових медіа
Ярох А.І. Тема козаків-характерників в українському інформаційному просторі
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ
Балаклицький М.А. Сучасний стан протестантського книговидання в Україні
Євдокименко І.М. Українська емігрантська преса про творчий доробок Софії Русової
Кузнякова Т.В. Ґенеза міжнародного конституційного права на свободу преси, слова та інформації
Монич Л.М. Особливості жанрового контенту сучасних літературно-художніх журналів України
Полякова Ю.Ю. Юхим Бабецький — драматург і театральний критик
Свалова М.І. Образна система колумністики В. Жежери
Хом’якова Л.П. Літературні постаті в контенті журналу «Караван історій»
ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
Галич В.М. Відгуки Олеся Гончара про газетну періодику як поштовх до написання публіцистичних творів
Гіленко О.І. Подорожні нариси 50–60-х років на сторінках журналу «Вітчизна»
Квасниця О.Ю. Концепція провідної верстви в історичній есеїстиці Івана Лисяка-Рудницького
Лисенко Л.І. Публіцистичний текст як чинник оптимізації соціокультурної комунікації
Яценко (Синичич) Г.В. Концепція етнічного націоналізму в публіцистиці Івана Франка
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Кулініч О.О. Архетипи як основа іміджів українських політиків
Нечаєва Н.В. Дитина в картині світу радянського соціального плакату
Хавкіна Л.М. Реклама як документ доби: історія і сучасність у дзеркалі реклами
РЕЦЕНЗІЇ
Михайлин І.Л. Історія журналістики як національно-історичне завдання
Хавкіна Л.М. Факти та інтерпретації як категорії соціокомунікаційного простору